FAQ

FAQ

Hieronder bevinden zich de meest gestelde vragen. Zit uw antwoordt er niet bij? Neem dan contact met ons op, wij zullen u verder helpen. 

Hoe kan ik buiten kantooruren in contact komen met JMT?

Onze medewerkers proberen altijd oplossingen te vinden voor uw wensen en antwoorden te geven op uw vragen. Daartoe hebben we bij al onze verkooppunten een noodeenheid voor dringende vragen opgezet.

In Nederland is dit: +31 (0) 167 52 39 25

Voor alle dagelijkse zakelijke aangelegenheden zoals vragen, orders en transport kunt u tijdens onze normale werktijden contact met ons opnemen: van maandag t/m vrijdag, van 8:00 t/m 17:00 uur.

U kunt e-mailen naar info@jmt.nl; wij antwoorden u zo spoedig mogelijk.

Aan welke beurzen leveren we zonder extra transportkosten?

Er is een actuele kalender van alle evenementen en beurzen die we bijwonen te vinden op onze website. Als uw evenement niet voorkomt op deze lijst verzoeken we u contact op te nemen met ons kantoor of online apart in te vullen; we zullen u dan een kosteneffectieve oplossing aanbieden. 

Wanneer zijn er geen transportkosten aan de leveringen verbonden?

JMT levert het gehuurde meubilair gratis af op de aangegeven data op beurzen die voorkomen op het schema. Als uw voorkeur uitgaat naar een andere afleverdatum kan dit worden geregeld. Hier kunnen wel extra kosten aan verbonden zijn. Voor buitenlandse evenementen zal ons klantenserviceteam u graag telefonisch of via email van de kosten van transport voorzien. U kunt hier contact opnemen of de gegevens invullen bij het check out proces op de website.

Wie is verantwoordelijk voor het verzekeren van de meubels als deze eenmaal door ons zijn afgeleverd?

JMT verzekert de meubels terwijl ze vervoerd worden, maar als ze eenmaal afgeleverd zijn is het de verantwoordelijkheid van de huurder om de goederen tijdens de huurperiode te verzekeren tegen schade en verlies (zie voorwaarden). De huurder is aansprakelijk voor het verzekeren van de gehuurde goederen tot 48 uur na de huurperiode.

Wordt een aanbod automatisch aan een reservering gekoppeld?

Nee, een huurverzoek bij of offerte van JMT betekent niet dat het meubilair ook al gereserveerd is.

Hoe kan ik een bestelling bij JMT plaatsen?

U kunt op verschillende manieren een bestelling plaatsen. Natuurlijk via de website, maar het kan ook via e-mail op info@jmt.nl. Wij sturen u dan per omgaande een bevestiging van uw bestelling na het controleren van de beschikbaarheid van de producten.

Is het mogelijk om meubels van tevoren te bekijken?

Ja, JMT zorgt ervoor dat een gelimiteerde bemonstering van het meubilair ter beschikking van haar klanten wordt gesteld. We sturen u, tegen een geringe transportvergoeding, graag een voorbeeld van het betreffende meubilair. U kunt uw meubels ook zelf ophalen uit onze winkel, of een bezoek aan ons magazijn brengen om de meubels daar te bekijken.

Is het mogelijk om direct te bestellen van verhuurpunten in het buitenland?

Wij verzoeken u om uw orders en aanvragen bij ons hoofdkantoor in Nederland te plaatsen. Dit voorkomt misverstanden en stelt ons in staat om uw bestelling vlot te verwerken. U kunt dit via de website doen. Onze klantenservice is u ook graag van dienst.

Kan ik meubels kopen bij JMT?

Onze voornaamste activiteit is verhuren en niet verkopen. Onze klantenserviceadviseurs zullen u graag van dienst zijn met speciale projecten.

Waar kan ik prijzen en CAD-gegevens op het internet vinden?

CAD-informatie kan gedownload worden bij elke productpagina op de website. U kunt contact met ons opnemen wanneer u een grote hoeveelheid aan CAD bestanden nodig heeft.

Heeft u vragen over uw login als klant?

Neemt u dan contact op met ons hoofdkantoor.

We zullen per omgaande contact met u opnemen en u met genoegen verder helpen.