FAQ

FAQ

Vind hier het antwoord op de meest gestelde vragen:

Hoe kan ik buiten kantooruren in contact komen met JMT?

Onze medewerkers proberen altijd een oplossing te vinden voor elke uitdaging, 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Dus ook in geval van nood bel: +31 (0) 167 52 39 25

Zijn er transportkosten verbonden aan een levering?

JMT levert het gehuurde meubilair of vloerbedekking bij bestellingen vanaf € 300,- (excl. BTW) gratis af op de aangegeven data op beurzen en events in Nederland, België en het Ruhrgebied die voorkomen op onze evenementen kalender. Als de voorkeur uitgaat naar een andere afleverdatum of bij levering op een event dat niet op de kalender staat worden er (mogelijk) transportkosten gerekend. Voor aflever bestellingen onder de € 300,- (excl. BTW) aan zaak óf op locatie wordt
€ 35,- handlingskosten in rekening gebracht. Voor evenementen buiten ons standaard verzorgingsgebied worden transportkosten gerekend, deze kunnen per situatie verschillen en worden altijd apart geoffreerd. 

Wie is verantwoordelijk voor het verzekeren van de meubels als deze eenmaal door ons zijn afgeleverd?

JMT verzekert de meubels terwijl ze vervoerd worden, maar als ze eenmaal afgeleverd zijn is het de verantwoordelijkheid van de huurder om de goederen tijdens de huurperiode te verzekeren tegen schade en verlies (zie voorwaarden). De huurder is aansprakelijk voor het verzekeren van de gehuurde goederen tot 48 uur na de huurperiode.

Wordt een aanbod automatisch aan een reservering gekoppeld?

Nee, een huurverzoek bij of offerte van JMT betekent niet dat het meubilair ook al gereserveerd is.

Hoe kan ik een bestelling bij JMT plaatsen?

Bestellingen ontvangen wij het liefst per mail via info@jmt.nl. Na het controleren van de beschikbaarheid van de producten wordt de bestelling eveneens per mail bevestigd. Bij een aanvraag via onze website wordt er altijd eerst een offerte gemaakt. Dit is nog géén reservering en ook nog géén order! Een offerte dient altijd door de ontvanger te worden geaccordeerd alvorens deze beschouwd mag worden als een reservering of order.

Is het mogelijk om meubels van tevoren te bekijken?

Ja, er zijn diverse mogelijkheden om meubels of vloerbedekking op zicht te krijgen of anderzins te bekijken voordat er een bestelling wordt gedaan. Neem contact met ons op voor de beste oplossing.

Is het mogelijk om direct te bestellen bij buitenlandse JMT vestigingen?

Wij verzoeken om offertes, reserveringen en orders aan te vragen bij je vertrouwde Nederlandse JMT vestiging. Wij staan in nauw contact met onze buitenlandse collega's. Dit voorkomt misverstanden en stelt ons in staat om de aanvraag vlot te verwerken. 

Kan ik meubels kopen bij JMT?

Onze voornaamste activiteit is verhuren en niet verkopen. Uiteraard is onze sales afdeling is je graag van dienst in het geval van speciale projecten of verzoeken.

Waar kan ik digitale bestanden vinden van het JMT aanbod?

Diverse digitale files, onder andere DWG, 3DS, DXF en MAX, van ons meubilair zijn te downloaden per item op elke productpagina op deze website, de volledige bibliotheek vind je hier. Van diverse vloerbedekkingen, met name vinyl, zijn 'texturen' beschikbaar, deze staan op de productpagina va het desbetreffende product.

Waar kan ik jullie prijzen zien?

Vraag een login aan voor deze website, alleen ingelogde klanten kunnen de bruto verhuurprijzen van onze producten bekijken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Vraag hier een nieuw wachwoord aan, wij kunnen dit in het kader van AVG niet voor u verzorgen.