Nieuws

JMT VOEGT RUIM 100 NIEUWE PRODUCTEN AAN COLLECTIE TOE

24.08.2018

Deze maand brengt JMT de nieuwe Budgetguide 2018 uit, hier zijn meer dan honderd nieuwe producten aan toegevoegd, waarmee JMT inspeelt op trends als warmte, meer sfeer en duurzaamheid. Zo is de vilten FELT-stoel zelfs gemaakt uit zestig gerecyclede PET-flessen. En na zijn levensduur is de stoel weer volledig recyclebaar. Op die manier draagt ook JMT bij aan de circulaire economie en een betere wereld. 

FELT
Van PET-fles tot stoelkuip zou je kunnen zeggen. Een proces van upcycling: na zijn levensduur kun je FELT weer compleet recyclen. De plastic flessen worden gesmolten tot draad, 
waarna de fabrikant er met een warme mal een stabiele kuip van perst. Het resultaat is een stoel die fantastisch zit en bovendien goed is voor het milieu. Daarmee kunnen ook klanten 
van JMT hun bijdrage leveren aan een duurzamere wereld. Deze unieke stoel levert JMT in twee kleuren: de kuip is aan de binnenzijde lichtgrijs en aan de buitenzijde groen of grijs.

Warme en fluwelen Lovena 
De FELT-stoel is een voorbeeld van nieuwe, duurzame producten waar steeds meer vraag naar is. Ook de vraag naar warme, trendy en meer sfeervolle artikelen stijgt. Denk bij dat laatste 
aan gestoffeerde, hoogwaardige meubels in warme kleuren. De serie Lovena is een mooi voorbeeld van warm meubilair met velvet bekleding. JMT spotte deze absolute smaakmaker op 
de meubelbeurs in Milaan en kocht de serie direct aan. De Lovena armstoel beschikt over een massief beukenhouten frame en de zitting en rug zijn volledig gestoffeerd met fluwelen bekleding. 

Continu nieuwe items toevoegen
Alle nieuwe trends zijn vertaald in de nieuw toegevoegde collectie van zo’n honderd artikelen. “We lieten de artikelen door enkele vooraanstaande klanten beoordelen”, zegt JMT-directeur Jean-Pierre Brouwers.
“Die oordeelden unaniem dat de nieuwe collectie veel meer sfeer uitstraalt.” Missie dus geslaagd? “Niet helemaal: de komende periode gaat JMT elke maand diverse items aan de al uitgebreide collectie toevoegen. 
Zo kunnen we onze cliënten nog beter bedienen. Bovendien bieden we daarmee voortdurend iets nieuws. Klanten hoeven dus niet meer te wachten op 1 of 2 momenten per jaar waarop we in een keer veel nieuwe 
artikelen presenteren, we zullen ze door het jaar heen blijven verrassen met nieuwe items.” 

Speciale introductiepagina op jmt.nl
Via een speciale introductiepagina op jmt.nl kunnen klanten de nieuwe artikelen zien. De eerste ‘kakelverse’ items die, bovenop de geselecteerde artikelen van de Budgetguide 2018, in het leveringsprogramma komen, 
zijn inmiddels bekend en worden snel op de website getoond. JMT gaat de artikelen ook via andere manieren bij de klant onder de aandacht brengen. 

PERSBERICHT augustus 2018 Tekst: JMT Afbeelding: JMT

De klant zelf is de mooiste bron van inspiratie

13.07.2018

Inspiratie opdoen op de Salone del Mobile is leuk, maar onze grootste bron van inspiratie wordt gevormd door onze klanten en leveranciers. Lees het vandaag verschenen artikel in de Instore&Livecomm van juli 2018.

Perfect Partnerschap; gezamenlijke deelname aan 010-Area Live

07.05.2018

Rotterdam Ahoy, JMT en Van der Veen bundelen krachten op nieuwe vakbeurs 010-Area Live.

Op 16 en 17 mei 2018 vindt 010-Area Live plaats in Rotterdam Ahoy, een nieuwe regionale vakbeurs voor live communicatie. Samen met partners JMT en Van der Veen - event engineering zal Rotterdam Ahoy zich presenteren op de grootste stand van de beurs. 

Rotterdam Ahoy, JMT en Van der Veen werken al vele jaren samen. Tijdens het recente ABN AMRO World Tennis Tournament hebben de partijen hun samenwerking wederom verlengd. Kees de Jong, Marketing & Communications Manager van Rotterdam Ahoy: “Van der Veen is preferred partner van Ahoy en is al decennialang kind aan huis. Ook met JMT werken we vele jaren prettig samen als vaste huisleverancier van meubilair en vloerbedekking. Het voelt dus meer dan logisch om ons op deze beurs gezamenlijk te presenteren.”
 
Bertil van Veen, Commercial Director van Van der Veen - event engineering: 
“Innovatie is belangrijk. Het gaat niet meer alleen om traditionele ondersteunende diensten als rigging, stroom en standverlichting. Van der Veen verzorgt ook de complete, veelal complexe,  audiovisuele ondersteuning. Met onze klantgerichte aanpak zorgen wij voor onderscheidende live communicatie, voor onze klanten én hun bezoekers.” 

Jacqueline van der Spoel, Area Sales Manager bij JMT: 
“Als serviceverlenende partij met vestigingen door heel Europa zijn wij het gewend om nauw samen te werken met klanten, medeleveranciers en venues. De samenwerking met Van der Veen Event Engineering en Rotterdam Ahoy is een voorbeeld van perfect partnerschap.”

010-Area Live
Het Portaal Uitgevers, het mediabedrijf achter Expovisie, Conference Matters en PromZ, heeft een nieuw regionaal evenement ontwikkeld om bedrijven die live-communicatie inzetten en aanbieders in dit marktsegment bij elkaar te brengen. Toonaangevende spelers laten in Rotterdam Ahoy zien hoe zij innovatief inspelen op de ontwikkelingen in live-communicatie op het gebied van New Technologies, Activities, Food & Hospitality, Art & Culture en Congress & Locations. 

PERSBERICHT mei 2018 Tekst: AHOY/JMT/Van der Veen

Salone del Mobile Milano 2018

01.05.2018

Ook dit jaar is er weer een delegatie JMT'ers afgereisd naar de Salone del Mobile te Milaan. Tijdens dé design beurs van Italië, Europa en de wereld staat de stad volledig in het teken van design.

De beurs, ontstaan in 1961 werd de eerste keer georganiseerd om Italiaans design te promoten, maar inmiddels vinden we hier de werken van designers uit alle windstreken. Een event waar wij als marktleider in het verhuren van design meubilair uiteraard bij moeten zijn. Zien, voelen, horen, proeven en ruiken, kortom beleven, wat de trends zijn van het komende seizoen, zodat wij ook in 2019 en verder onze klanten kunnen blijven voorzien van zowel klassiek als nieuw design voor iedere stand of event. 

 

Lopers NN Marathon Rotterdam laten ruim 370 kinderen sporten

09.04.2018

Ruim 370 Rotterdamse kinderen die niet kunnen sporten omdat hun ouders de contributie niet kunnen betalen, kunnen nu een jaar lang lid worden bij een sportvereniging. Dit is de opbrengst van diverse acties voor het officiële goede doel van de NN Marathon Rotterdam dit jaar: het Jeugdsportfonds Rotterdam. JMT heeft ook haar steentje bijgedragen aan dit mooie doel!


Mario Kadiks (Golazo) en Fleur Hudig (NN Group) overhandigden zaterdagmiddag na afloop van de NN Kids Runs (onderdeel van de NN Marathon Rotterdam) een cheque van € 83.498,50 aan Erben Wennemars, ambassadeur van het Jeugdsportfonds. ‘Met dit recordbedrag zorgen de lopers, lokale bedrijven en NN Group ervoor dat kinderen die voorheen langs de zijlijn stonden, mee kunnen doen. Dat is van grote waarde voor de fysieke en mentale ontwikkeling van kinderen. We zijn alle donateurs zeer dankbaar’, aldus Erben Wennemars. 


Het Jeugdsportfonds Rotterdam, voor het derde jaar op rij het officiële goede doel van de NN Marathon Rotterdam, vergoedt de contributie van de sportvereniging wanneer ouders dit niet kunnen betalen. Deze vergoeding maakt het fonds rechtstreeks over naar de sportvereniging waar het kind wil sporten en bedraagt maximaal € 225 per kind per jaar. In 2017 konden zo maar liefst 4951 Rotterdamse kinderen gaan sporten. Rondom de marathon werd op verschillende manieren geld opgehaald voor het Jeugdsportfonds. Zo konden lopers bij inschrijving doneren voor het goede doel of een online actiepagina aanmaken. Diverse Rotterdamse bedrijven hebben een bedrag beschikbaar gesteld voor het fonds. Dankzij al deze initiatieven en de steun vanuit NN Future Matters is het bedrag van € 83.498,50 bijeengebracht en dit bedrag loopt nog steeds op. Met dit bedrag kunnen komend jaar ruim 370 kinderen gaan sporten. 


De doelstelling van het Jeugdsportfonds “alle kinderen moeten kunnen sporten” sluit aan bij NN’s maatschappelijke programma ‘Future Matters’. Dit programma richt zich op het verbeteren van het financieel welzijn van mensen, door te investeren in jongeren en gezinnen te ondersteunen die het financieel moeilijk hebben.


‘Er is door de lopers van de NN Marathon Rotterdam 2018 weer een prachtig bedrag opgehaald voor het Jeugdsportfonds. Met dit geld kunnen we voor het derde jaar op rij veel kinderen in Rotterdam laten sporten, iets wat helaas niet voor ieder kind financieel mogelijk is’, aldus Fleur Hudig, Hoofd Corporate Citizenship van NN Group.


In deze video bedankt ambassadeur Erben Wennemars alle donateurs.

 

JMT aan het werk tijdens opbouw TEFAF 2018 (TEFAF by RGB media 26.03.2018)

Rotterdam Ahoy en JMT treden samen de toekomst tegemoet.

13.03.2018

Tijdens de 45ste editie van het ABN AMRO World Tennis Tournament hebben JMT en Rotterdam Ahoy de reeds jarenlange samenwerking wederom verlengd. Jolanda Jansen, directeur Rotterdam Ahoy: “Al vele jaren werken wij naar volle tevredenheid samen. Het ABN AMRO World Tennis Tournament is een prachtige gelegenheid om deze samenwerking te verlengen.”
 
JMT, toonaangevend in verhuur van vloerbedekking en meubilair, is al tientallen jaren de vaste huisleverancier van Rotterdam Ahoy. “We kennen elkaar door en door en zijn samen ‘opgegroeid’”, aldus Jean-Pierre Brouwers, Algemeen Directeur JMT.
 
En groeien, dat is nou net waar de komende jaren de nadruk op ligt bij Ahoy. In de stad van pioniers bouwt Rotterdam Ahoy een nieuw internationaal congrescentrum, een muziekhal en een theater/auditorium. De huidige Beurs- & Evenementenhallen worden ingrijpend gemoderniseerd. De vernieuwingen maken deel uit van het plan 'Hart van Zuid, plek om te blijven’ van de gemeente Rotterdam. Het vernieuwde Ahoy wordt in 2020 geopend.
 
In JMT heeft Rotterdam Ahoy in ieder geval een solide partner waar ze op kunnen bouwen en vertrouwen. “Wij doen er alles aan om Ahoy te ondersteunen nu én in de toekomst. Ook wij kijken enorm uit naar de forse uitbreiding van Ahoy en zijn vast besloten om met elkaar Rotterdam Ahoy aan de top te houden.” 

PERSBERICHT maart 2018 Tekst: JMT Foto: © PR Ahoy