Hoe kan ik buiten kantooruren met JMT in contact komen?

Onze medewerkers doen er altijd alles aan om een antwoord te vinden op uw vragen en behoeften. We hebben in al onze vestigingen een noodcentrale beschikbaar voor dringende vragen. Waar we ook leveren, u kunt in de Nederlandse taal direct geholpen worden als u dit telefoonnummer kiest:

Dinteloord team: +31 (0) 167 52 39 25

Voor vragen over bestellingen, transport, etc. vragen we u om tijdens onze reguliere kantooruren contact met ons op te nemen: maandag - vrijdag van 8.00 tot 17.00.

Naar welke beurzen wordt gratis geleverd?

JMT levert gratis naar alle beurzen die vermeld staan in de Beurskalender op deze website.
Als uw beurs niet op dit schema staat, neem dan contact met ons op zodat we u een voordelige oplossing kunnen aanbieden.

Wanneer rekent JMT geen transportkosten?

Voor de beurzen die op onze lijst staan levert JMT huurmeubilair zonder extra kosten. Als u een voorkeur heeft voor een andere leveringsdatum kan dit geregeld worden. Echter, hiervoor kunnen extra kosten aan u doorberekend worden. Voor beurzen op een ander continent maakt ons verkoopteam graag telefonisch een offerte.

Wie is verantwoordelijk voor de verzekering van het meubilair als het eenmaal geleverd is?

JMT verzekert het transport van het meubilair. Pas nadat het gehuurde meubilair is geleverd, is de huurder aansprakelijk voor schade en verlies gedurende de huurperiode (zie de algemene voorwaarden). De huurder is aansprakelijk voor het verzekeren van de gehuurde producten tot 48 uur na de huurperiode. We tonen u graag de verzekeringswaarden.

Is een offerte automatisch verbonden aan een reservering?

Nee, bij JMT betekent het indienen van een huuraanvraag nog niet dat het meubilair ook gereserveerd is.

Hoe plaats ik een bestelling bij JMT?

Via de website (uiteraard kunt u ook een fax 0167-523332 of een e-mail info@remove-this.jmt.nl sturen)

Is het mogelijk om vooraf meubilair op zicht te ontvangen?

U bent van harte welkom om het meubilair in onze vestiging te komen bekijken. Dan serveren we er meteen een lekker kopje koffie bij!

het mogelijk om direct bestellingen te doen bij vestigingen in het buitenland?

We vragen u om uw bestellingen rechtstreeks naar ons hoofdkantoor in Dinteloord te sturen. Zo worden misverstanden voorkomen en kunnen we uw bestelling zo soepel mogelijk verwerken. Onze klantenservice regelt verder alles voor u.

Kan ik bij JMT meubilair kopen?

Wij zijn een verhuurbedrijf en verkopen dus in principe niet. Onze klantenadviseurs helpen u echter graag een oplossing te vinden bij speciale projecten.

Waar kan ik op internet prijzen en CAD-gegevens vinden?

Voor bijna elk product zijn CAD-gegevens beschikbaar. Deze gegevens kunt u downloaden vanaf de website. U vindt de huurprijzen direct op de website als u inlogt met uw persoonlijke inloggegevens.

Heeft u nog vragen over uw klantenaccount?

Stuur dan een e-mail naar ons hoofdkantoor: info@remove-this.jmt.nl
We nemen direct contact met u op en helpen u graag verder.